Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Já su asi už starej, ale co mi vadí, tak jsou narvaný kluby, na stojáka dejme temu, když teda je aspoň nějaká šatna, ale když se sedí (u stolu) a mají se narvat tři lidi na metr lavice, tak to je nějak za hranou. Krom toho asi zvukařům slábne sluch, neboť mi hlasitost ozvučení přijde čím dál horší a to je pro mě naprosto zásadní problém, nechráním si sluch, abych si ho nechal zdemolovat za dvě hodiny při 100dB.:-(

Na festu v Budapešti snad někdo hovořil o 1MW aparatuře, někdo o 100kW, každopádně i 150m od podia to rvalo uši jako čert.

Jinak ale mám samozřejmě raděj živáky, než studiovky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2910x
Spisovatel a aktivní člen kapely PANKIX.

www.facebook.com/marekmuller

https://maramuller.cz/

Můj blog byl původně o životě muzikanta z klubové kapely, jenž měl za cíl trochu přiblížit, co muzikanti z menších kapel také zažívají a řeší. Lidé o tom nemají běžně moc povědomí. V roce 2023 jsem blog rozšířil o své zkušenosti s psaním beletrie.

Seznam rubrik