Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Mullere, možná to až tak nesouvisí s tímto článkem, ale možná by z této mé otázky i vyplynula odpověď na Vaše téma. Četl jste někdy zákon č.121/200Sb. , tedy Autorský zákon?:-/

0 0
možnosti

Teď hudební scénu moc nesleduji, ale co jsem viděl předtím, tisíce kapel hrálo nějaké shity, stovky slušnou hudbu a jen pár dělalo muziku kterou by dokázali zaujmout široké publikum  a bylo schopno se ODLIŠIT. Dost kapel které hrají dobrou muziku hrají zoufale to samé co zbytek světa a pak se diví že o tom, kdo je slavný, rozhodnou jiná kritéria. Ano, rozhodnou, protože protože když budu mít červené jablko, žluté jablko, zelené jablko a oranžové úplně stejné chuti, vezmu oranžové které mi nabídka kamarádka.

Když si vezmu třeba Divokého Billa (není z posledních pěti let. Jak jsem psal, hudbu už nesleduji), ti se prosadili čistě tím, že hráli s energií a hráli NĚCO JINÉHO NEŽ ZBYTEK. Je také potřeba si uvědomit že hudbě je zboží. A zboží prodává částečně kvalita, ale mnohem více marketing. Kdo nepochopí tohle, neprorazí. Když se váš zpěvák proběhne nahý po Václaváku a vyčůrá se Zemanovi na mítinku na kalhoty, dostane podmínku a vaše skladby si poslechne mnohonásobně více lidí než dnes :-P

p.s. Mluvím o mainstreamovějších kapelách. Je jednoduché se odlišit když hraji pro 5,5 člověka.

0 0
možnosti
Foto

na tom  - bohužel - něco bude....

1 0
možnosti
Foto

R^ souhlas....mám problém z druhé strany.....jsem ta poptávka po neprovařených skupinách a nevím kam zabrouzdat. 

Trochu mě pobavil americký "alternativní" rock, ale on taky dost rychle komerční, naštěstí je ke kapele vždy prolinkován zdroj "sounds like...."....a najdu tak podobný žánr neprovařený.

České hudební vody jsou k zblití.....pár přestárlých šašků sedí na zdrojích a mají pod sebou rádia a TV. Dobré kapely nikdo nechce, soudruh soudruhovi drží flek.

2 0
možnosti
Foto

Když jsem kdysi pracovala v rock klubu Bunkr, jeden nejmenovanej rocker mi u pivka sdělil, že aby se dostaly sklepní kapely na světlo, musí ( mohou, chtějí ?) udělat tzv. úlitbu Bohům....Údajně je to nic nestojí, vlk se nažere a koza zůstane celá...Podmínky se zřejmě nezměnily, jen pojem "úlitba" se obsahově rozšířil...P.S....a ten rocker už je po smrti, asi se z toho podobojí upil...Jinak ale R^ pro vás.

0 0
možnosti

Tak třeba Hrůza, Klus, Mandrage(blééé).....

0 0
možnosti

Hrůza je není v poslední pětiletce. Mě právě nenapadl nikdo jinej než Mandrage, Klus a Charlie Straight.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS